Пристрої плавного пуску

Сортувати за

Пристрої плавного запуску
Швидкий перехід за статтею:

  • Принцип дії пристрою плавного запуску

  • Семисторні пристрої плавного пуску

  • Три найбільш поширені схеми влаштування плавного пуску

  • Механічні пристрої плавного пуску - гальма, гідравлічні муфти та інше. Такі пристрої фізично гальмують двигун на старті, тим самим не дозволяючи йому швидко набирати обертів.

Принцип дії пристрою плавного запуску

Електричні пристрої плавного пуску - змінюють живлення двигуна та бувають декількох видів залежно від схеми запуску:

  • «Зірка-трикутник» - принцип заснований на підключенні трьох котушок з використанням реостату, спочатку опір максимальний, але в ході набору обертів двигуна воно падає

  • Плавний пуск електродвигуна із зміною струму та напруги – у цій схемі зміни досягаються, наприклад, за рахунок реостату чи автотрансформатора. Але найуспішніші рішення – це застосування семисторових схем.

Семисторні пристрої плавного пуску:
Плавний запуск асинхронного електродвигуна: реалізація

Семістори - це надшвидкі електричні ключі, які можуть за рахунок швидкого включення (пропускають через себе струм) і вимикання (нічого не пропускають) формувати вихідну напругу вже з іншою частотою (квазісинусоїду).

На початку розгону двигуна напруга на виході пристрою плавного пуску має низьку частоту. Далі частота збільшується, згідно з вибраними налаштуваннями розгону. Оскільки обороти двигуна безпосередньо залежить від живильної частоти, це дозволяє виробляти плавний набір швидкості обертання електродвигуна.

При зупинці відбувається так само, тільки у зворотний бік.

Три найбільш поширені схеми влаштування плавного пуску.
Схема влаштування плавного пуску для однофазного асинхронного електродвигуна. Вона ґрунтується на двох семисторах, встановлених на зустріч один одному.

Така схема може застосовуватися і для плавного пуску асинхронного двигуна від трьох фаз, коли достатньо модулювати тільки одну фазу. Наприклад, при легкому пуску і потужність двигуна — кілька кіловат.

Друга схема - це модуляція за двома фазами. Вона застосовується, коли потужність у двигуна вже велика (до кількох сотень кіловат), але обмеження струму забезпечувати немає необхідності.

Основний плюс такої схеми - плавний пуск електродвигуна, який коштує дешевше, ніж повноцінна трифазна модуляція.

Остання схема – це повноцінне трифазне модулювання. З плюсів – можливість контролю над пусковими струмами, найбільш якісний плавний пуск асинхронного електродвигуна та зупинка. З мінусів - ціна, тому що на всіх трьох фазах встановлені семистори, а вони - найдорожча деталь пристрою плавного пуску.

Вище ми ознайомилися з основними принципами роботи пристроїв плавного запуску. Самостійно підібрати необхідний пристрій можна в розділі пристрою плавного пуску

Використання пристроїв плавного пуску у промислових масштабах

Пристрої плавного пуску знаходять широке застосування промисловості завдяки своїй здатності знижувати пускові струми і забезпечувати плавне збільшення швидкості двигунів. Це важливо для обладнання, яке піддається високим механічним навантаженням при старті, такого як насоси, вентилятори, дробарки та конвеєрні системи. Використання таких пристроїв допомагає продовжити термін служби механічних компонентів та електродвигунів, знижує ризик виникнення аварійних ситуацій через перепади напруги в мережі та зменшує енергоспоживання під час пуску обладнання. У промислових масштабах застосування пристроїв плавного пуску також забезпечує економічну вигоду, скорочуючи витрати на технічне обслуговування та ремонт обладнання.

Використання пристроїв плавного пуску у побуті

У побутових умовах пристрої плавного пуску можуть використовуватися для захисту та керування електродвигунами у різній техніці, наприклад, у пральних машинах, кондиціонерах, насосах систем опалення та поливу. Використання таких пристроїв у побутовій техніці дозволяє зменшити механічні навантаження на двигуни під час запуску, продовжити їх термін служби та знизити споживання електроенергії. Це особливо актуально для обладнання, яке часто включається та вимикається, оскільки саме в ці моменти відбуваються найбільші зношування та навантаження на двигун. Плавний пуск допомагає уникнути різких стрибків напруги, що позитивно впливає на роботу електричної мережі в цілому.

 

 

Самые популярные разделы категории

УПП 12 А  I  УПП 15 кВт  I  УПП 16 А  I  УПП 220 В  I  УПП 380 В  I  УПП ABB  I  УПП Schneider Electric  I  УПП Siemens

FAQ

Реостатні пристрої, автотрансформаторні пристрої, електронні пристрої.


Реостатній пристрій використовує зміну опору в ланцюзі пуску для плавного збільшення напруги та струму на двигуні.


Автотрансформаторний пристрій плавного пуску використовує зміну з'єднання обмоток автотрансформатора для плавної зміни напруги та струму на двигуні.


Електронні пристрої плавного пуску використовують електронні компоненти, такі як тиристори або напівпровідникові ключі, для плавної зміни напруги та струму на двигуні.


Зниження механічних та електричних перевантажень при пуску, зменшення струмових ударів та механічних напруг на обладнання, підвищення ефективності та довговічності системи.





Залишилися питання?

Вкажіть номер телефону для отримання додаткової інформації. Менеджер Вам передзвонить