ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Керамічний резистор моделі WR-750-80 найчастіше використовується як гальмівний резистор для частотника 0.75 кВт для трифазних двигунів 380 В — при виборі слід спиратися ...
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Керамічний резистор моделі WR-750-80 найчастіше використовується як гальмівний резистор для частотника 0.75 кВт для трифазних двигунів 380 В — при виборі слід спиратися ...
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Керамічний резистор моделі SPLC-WR-750-100 найчастіше використовується як гальмівний резистор для частотника 0.75 кВт для трифазних двигунів 380 В — при виборі слід ...
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Керамічний резистор найчастіше використовується як гальмівний резистор для частотника для трифазних двигунів 380 В — при виборі слід спиратися на рекомендовані ...
Зовнішні гальмівні резистори дротяні в алюмінієвому корпусі для підключення до частотних перетворювачів для розсіювання надлишкової електроенергії, що виділяється електродвигуном при його швидкому гальмуванні ...
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Керамічний резистор найчастіше використовується як гальмівний резистор для частотника для трифазних двигунів 380 В — при виборі слід спиратися на рекомендовані ...
Зовнішні гальмівні резистори дротяні в алюмінієвому корпусі для підключення до частотних перетворювачів для розсіювання надлишкової електроенергії, що виділяється електродвигуном при його швидкому гальмуванні ...
Зовнішні гальмівні резистори дротяні в алюмінієвому корпусі для підключення до частотних перетворювачів для розсіювання надлишкової електроенергії, що виділяється електродвигуном при його швидкому гальмуванні ...
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Керамічний резистор найчастіше використовується як гальмівний резистор для частотника для трифазних двигунів 380 В — при виборі слід спиратися на рекомендовані ...
При гальмуванні асинхронний двигун віддає енергію назад у перетворювач частоти (працює в генераторному режимі) внаслідок чого напруга у ланці постійного струму підвищується. Перетворювач намагається ...
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Керамічний резистор найчастіше використовується як гальмівний резистор для частотника для трифазних двигунів 380 В — при виборі слід спиратися на рекомендовані ...
Сторінки |
Гальмівний резистор - принцип роботи
Гальмівні резистори – це важливі елементи, що беруть участь у реостатному гальмуванні. Їхня головна функція — поширення на гальмівні резистори тепла, що утворюється при перетворенні кінетичної енергії ротора в електричну. Через зміну опору змінюється і гальмівне зусилля. При меншому опорі виникає більша гальмівна зусилля і навпаки. Резистор гальмівний прискорює зупинку електродвигуна з інерційним вантажем. Приєднується пристрій за допомогою гальмівних модулів або безпосередньо підключають його до частотного перетворювача.
Як вибрати гальмівний резистор для перетворювача частоти
Правильно обраний гальмівний резистор для частотного перетворювача забезпечить довгу та безперебійну роботу електродвигуна. Тому перед тим, як купити гальмівний резистор для частотного перетворювача, слід уважно вивчити його характеристики.
Насамперед слід зазначити, що опір, яким володіє гальмівний резистор для частотника, має відповідати показникам самого частотника. Якщо ці параметри не відповідатимуть один одному, значення струму в тривалому або короткостроковому режимі гальмівного модуля може бути перевищено. Тому перший показник, яким слід обирати гальмівний резистор — розрахунок опору. Завищені показники опору знижують ефективність гальмування, але це погано позначається тепловому режимі роботи частотного перетворювача.