ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Керамічний резистор найчастіше використовується як гальмівний резистор для частотника для трифазних двигунів 380 В — при виборі слід спиратися на рекомендовані ...
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Керамічний резистор найчастіше використовується як гальмівний резистор для частотника для трифазних двигунів 380 В — при виборі слід спиратися на рекомендовані ...
При гальмуванні асинхронний двигун віддає енергію назад у перетворювач частоти (працює в генераторному режимі) внаслідок чого напруга у ланці постійного струму підвищується. Перетворювач намагається ...
При гальмуванні асинхронний двигун віддає енергію назад у перетворювач частоти (працює в генераторному режимі) внаслідок чого напруга у ланці постійного струму підвищується. Перетворювач намагається ...
При гальмуванні асинхронний двигун віддає енергію назад у перетворювач частоти (працює в генераторному режимі) внаслідок чого напруга у ланці постійного струму підвищується. Перетворювач намагається ...
При гальмуванні асинхронний двигун віддає енергію назад у перетворювач частоти (працює в генераторному режимі) внаслідок чого напруга у ланці постійного струму підвищується. Перетворювач намагається ...
Зовнішні гальмівні резистори дротяні в алюмінієвому корпусі для підключення до частотних перетворювачів для розсіювання надлишкової електроенергії, що виділяється електродвигуном при його швидкому гальмуванні ...
Тормозний резистор необхідний для вирівнювання напруги ланки постійного струму частотного перетворювача, коли момент інерції навантаження обертового механізму занадто великий, або для швидкого гальмування ...
Тормозний резистор необхідний для вирівнювання напруги ланки постійного струму частотного перетворювача, коли момент інерції навантаження обертового механізму занадто великий, або для швидкого гальмування ...