ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Керамічний резистор моделі SPLC-WR-750-100 найчастіше використовується як гальмівний резистор для частотника 0.75 кВт для трифазних двигунів 380 В — при виборі слід ...
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Керамічний резистор моделі SPLC-WR-750-100 найчастіше використовується як гальмівний резистор для частотника 0.75 кВт для трифазних двигунів 380 В — при виборі слід ...
Зовнішні гальмівні резистори дротяні в алюмінієвому корпусі для підключення до частотних перетворювачів для розсіювання надлишкової електроенергії, що виділяється електродвигуном при його швидкому гальмуванні ...
Тормозні модулі та резистори застосовуються спільно з перетворювачем частоти при швидкому гальмуванні або керуванні механізмами з високою інерцією, для скидання надмірної енергії гальмування з ланки ...
Тормозний резистор необхідний для вирівнювання напруги ланки постійного струму частотного перетворювача, коли момент інерції навантаження обертового механізму занадто великий, або для швидкого гальмування ...
При виборі гальмівного резистора необхідно визначити його опір та номінальну потужність. Опір резистора вибирається в залежності від потужності двигуна і визначає пікову потужність, що розсіюється; ...
При виборі гальмівного резистора необхідно визначити його опір та номінальну потужність. Опір резистора вибирається в залежності від потужності двигуна і визначає пікову потужність, що розсіюється; ...
При гальмуванні асинхронний двигун віддає енергію назад у перетворювач частоти (працює в генераторному режимі) внаслідок чого напруга у ланці постійного струму підвищується. Перетворювач намагається ...
При виборі гальмівного резистора необхідно визначити його опір та номінальну потужність. Опір резистора вибирається в залежності від потужності двигуна і визначає пікову потужність, що розсіюється; ...
Тормозний резистор необхідний для вирівнювання напруги ланки постійного струму частотного перетворювача, коли момент інерції навантаження обертового механізму занадто великий, або для швидкого гальмування ...