Автомати захисту двигуна використовуються для комплексного захисту електродвигунів від струмів короткого замикання, перевантаження та дисбалансу фаз. Вони виконують функції автоматичного вимикача та ...
Управління електродвигуном, номінальний струм 8-32 A, 9,3 A, 45 A, 50-65 A
Контактори застосовуються для частих комутацій електродвигунів (30-3600 комутацій на годину). На відміну від автоматичних вимикачів, контактори можуть комутувати тільки номінальні струми, вони не призначені ...
Теплове реле використовується для захисту асинхронного електродвигуна від навантаження. Реле встановлюється під контактором та у разі перевищення номінально заданого струму подає на контактор сигнал ...
Електронний розчіплювач встановлюється в силовий блок автоматичного вимикача захисту двигуна та здійснює електромагнітний та тепловий захист двигуна. У нього набагато ширший діапазон регулювання теплового ...
Стандартний блок управління встановлюється в силовий блок автоматичного вимикача захисту двигуна та здійснює електромагнітний та тепловий захист двигуна. У нього набагато ширший діапазон регулювання ...
Багатофункціональний блок управління встановлюється в силовий блок автоматичного вимикача захисту двигуна та здійснює електромагнітний та тепловий захист двигуна. А також введення даних, відстеження ...
Територи з байпасними контакторами встановлені по 2м фаз!
Області ...
Йде без байпасу
Пристрої плавного пуску серії PR5200 є інтелектуальними пристроями плавного пуску, заснованими на найсучасніших теоріях управління електродвигунами, фірмової технології ...
Устройство плавного пуска KSD90 применяется для плавного пуска и остановки асинхронных трехфазных электромоторов.
Встроенный контактор байпаса помогает экономить время и средства при вводе ...
Серія пристроїв плавного пуску для вирішення простих завдань, таких як управління насосом та вентилятором
Управління по 2м фазах
Предбачено наступні регулювання, ...
Сторінки |