Автомати захисту двигуна використовуються для комплексного захисту електродвигунів від струмів короткого замикання, перевантаження та дисбалансу фаз. Вони виконують функції автоматичного вимикача та ...
Управління електродвигуном, номінальний струм 8-32 A, 37 A, 420 A, 616 A
Електронний розчіплювач встановлюється в силовий блок автоматичного вимикача захисту двигуна та здійснює електромагнітний та тепловий захист двигуна. У нього набагато ширший діапазон регулювання теплового ...
Стандартний блок управління встановлюється в силовий блок автоматичного вимикача захисту двигуна та здійснює електромагнітний та тепловий захист двигуна. У нього набагато ширший діапазон регулювання ...
Багатофункціональний блок управління встановлюється в силовий блок автоматичного вимикача захисту двигуна та здійснює електромагнітний та тепловий захист двигуна. А також введення даних, відстеження ...
Серія пристроїв плавного пуску для вирішення простих завдань, таких як управління насосом та вентилятором
Управління по 2м фазах
Предбачено наступні регулювання, ...
Серія пристроїв плавного пуску для вирішення простих завдань, таких як управління насосом та вентилятором
Управління по 2м фазах
Предбачено наступні регулювання, ...
Йде без байпасу
Пристрої плавного пуску серії PR5200 є інтелектуальними пристроями плавного пуску, заснованими на найсучасніших теоріях управління електродвигунами, фірмової технології ...
Територи з байпасними контакторами встановлені по 2м фазам!
Області ...
Контактори застосовуються для частих комутацій електродвигунів (30-3600 комутацій на годину). На відміну від автоматичних вимикачів, контактори можуть комутувати тільки номінальні струми, вони не призначені ...
Контактори застосовуються для частих комутацій електродвигунів (30-3600 комутацій на годину). На відміну від автоматичних вимикачів, контактори можуть комутувати тільки номінальні струми, вони не призначені ...
Сторінки
|