Реле теплового захисту (біметалеве реле) відключає трифазні двигуни при перегріві за допомогою вбудованого допоміжного вимикача (1З+1Р) через контактор, наприклад 3RT10. Усередині апаратів три біметалічні ...
Управління електродвигуном, номінальний струм 8 A, 40-50 A, 169 A
Реле теплового захисту (біметалеве реле) відключає трифазні двигуни при перегріві за допомогою вбудованого допоміжного вимикача (1З+1Р) через контактор, наприклад 3RT10. Усередині апаратів три біметалічні ...
Частотний асинхронний перетворювач частоти служить для перетворення однофазного змінного струму частотою 50 Гц на трифазний струм, частотою від 10 Гц до 120 Гц.
Модель FVP-1,5 здатна керувати ...
Модель SPFC-1.5 призначена для керування однофазним двигуном. За функціоналом вона подібна до моделі FVP-1,5VR.
Електричні характеристики та параметри налаштування докладно описані в інструкції ...
Модель FVP-1,5VR має функціонал повністю ідентичний моделі FVP-1,5 і до того можливість управління частотою за допомогою напруги 0..10 Вольт.
Частотний асинхронний перетворювач служить для перетворення ...
Автомати захисту двигуна використовуються для комплексного захисту електродвигунів від струмів короткого замикання, перевантаження та дисбалансу фаз. Вони виконують функції автоматичного вимикача та ...
Автоматичні вимикачі Сіменс 3RV1 є компактними струмообмежувальними апаратами, що оптимально відповідають пусковим складанням. Дані вимикачі можуть використовуватися для комутації та захисту трьох фазних ...
Скалярний трифазний перетворювач частоти Nietz NLP1000 призначений для частотного керування швидкістю електродвигунів малої потужності. До силових затискачів перетворювача можуть бути підключені трифазні ...
Знято з виробництва
Частотні перетворювачі серії PI130 – це векторні перетворювачі частоти з однофазним або трифазним живленням, з підтримкою скалярного та векторного без зворотного ...
Знятий з виробництва
Представник найпростішої серії частотників LS Industrial Systems. Однофазне живлення, Вихідне живлення-три фази 380 В, максимальна потужність керованого двигуна-1,5 ...
Сторінки
|