Реле теплового захисту (біметалеве реле) відключає трифазні двигуни при перегріві за допомогою вбудованого допоміжного вимикача (1З+1Р) через контактор, наприклад 3RT10. Усередині апаратів три біметалічні ...
Управління електродвигуном, номінальний струм 45-63 A, 291 A, 500-850 A, 820 A
Реле теплового захисту (біметалеве реле) відключає трифазні двигуни при перегріві за допомогою вбудованого допоміжного вимикача (1З+1Р) через контактор, наприклад 3RT10. Усередині апаратів три біметалічні ...
Автомати захисту двигуна використовуються для комплексного захисту електродвигунів від струмів короткого замикання, перевантаження та дисбалансу фаз. Вони виконують функції автоматичного вимикача та ...
Автомати захисту двигуна використовуються для комплексного захисту електродвигунів від струмів короткого замикання, перевантаження та дисбалансу фаз. Вони виконують функції автоматичного вимикача та ...
Теплове реле використовується для захисту асинхронного електродвигуна від навантаження. Реле встановлюється під контактором і у разі перевищення номінально заданого струму подає на контактор сигнал ...
Контактори застосовуються для частих комутацій електродвигунів (30-3600 комутацій на годину). На відміну від автоматичних вимикачів, контактори можуть комутувати тільки номінальні струми, вони не призначені ...
Вбудовані ...
Пристрої плавного пуску використовуються для керування асинхронними електродвигунами, плавного їх пуску та зупинки. Воно дозволяє виключити механічні удари, що є причиною передчасного зношування, зменшити ...