Йде без байпасу
Пристрої плавного пуску серії PR5200 є інтелектуальними пристроями плавного пуску, заснованими на найсучасніших теоріях управління електродвигунами, фірмової технології ...
Йде без байпасу
Пристрої плавного пуску серії PR5200 є інтелектуальними пристроями плавного пуску, заснованими на найсучасніших теоріях управління електродвигунами, фірмової технології ...
Пристрої плавного пуску серії PR5200 є інтелектуальними пристроями плавного пуску, заснованими на найсучасніших теоріях управління електродвигунами, фірмової технології захисту та передових технологіях ...
Пристрої плавного пуску використовуються для керування асинхронними електродвигунами, плавного їх пуску та зупинки. Воно дозволяє виключити механічні удари, що є причиною передчасного зношування, зменшити ...
Влаштування плавного пуску Altivar ATS480 —це нова серія плавних пристроїв. пуску від Schneider Electric, розроблена для цифровізації всього життєвого циклу. Працюючи у цифровому режимі завдяки ...
Перетворювачі частоти Simphoenix серії DX100 являють собою надійні, ефективні та зручні в експлуатації багатофункціональні пристрої, що дозволяють будувати системи, що відповідають найжорсткішим вимогам ...
Скалярний трифазний перетворювач частоти Nietz NLP1000 призначений для частотного керування швидкістю електродвигунів малої потужності. До силових затискачів перетворювача можуть бути підключені трифазні ...
Його особливостями є:високий пусковий крутний момент (0,5 Гц, в 1,5 рази вище номінального крутного моменту), значна стійкість до перевантажень, гнучкість і зручність в експлуатації, PID у прямому ...
Знято з виробництва
Пристрій плавного пуску S811+ призначений для плавного пуску та зупинки електродвигунів від 18 до 560 кВт. Вони відносяться не тільки до найменших і найкомпактніших пристроїв ...
Знято з виробництва
Пристрій плавного пуску S811+ призначений для плавного пуску та зупинки електродвигунів від 18 до 560 кВт. Вони відносяться не тільки до найменших і найкомпактніших пристроїв ...
Пристрої плавного пуску використовуються для керування асинхронними електродвигунами, плавного їх пуску та зупинки. Воно дозволяє виключити механічні удари, що є причиною передчасного зношування, зменшити ...
Сторінки
|