Автоматичні вимикачі доступні в 2-х типорозмірах:
-Типорозмір S00, ширина-45 мм, макс. ном. роб. струм-16 A, захист електродвигунів до 7.5 кВт при 400В. - Типорозмір S0, ширина-45 ...
Автоматичні вимикачі доступні в 2-х типорозмірах:
-Типорозмір S00, ширина-45 мм, макс. ном. роб. струм-16 A, захист електродвигунів до 7.5 кВт при 400В. - Типорозмір S0, ширина-45 ...
Реле теплового захисту (біметалеве реле) відключає трифазні двигуни при перегріві за допомогою вбудованого допоміжного вимикача (1З+1Р) через контактор, наприклад 3RT10. Усередині апаратів три біметалічні ...
Контактори застосовуються для частих комутацій електродвигунів (30-3600 комутацій на годину). На відміну від автоматичних вимикачів, контактори можуть комутувати тільки номінальні струми, вони не призначені ...
Не поставляються
Серія NZS перетворювачі частоти у виконанні IP65, виготовлені в пластикових корпусах, призначені для роботи в жорстких умовах навколишнього середовища, ...
Серія пристроїв плавного пуску ASAC складається з двох різних груп - ASAC-0 і ASAC-1. Ці групи мають однакову силову частину, але мають набір функцій. Прилади обох груп мають вбудований контактор, що ...
Серія пристроїв плавного пуску ASAC складається з двох різних груп - ASAC-0 і ASAC-1. Ці групи мають однакову силову частину, але мають набір функцій. Прилади обох груп мають вбудований контактор, що ...
Лінійка пристроїв плавного пуску УПП2 забезпечують керування пуском та зупинкою електродвигуна потужністю до 110 кВт у режимі плавного наростання напруги і розроблені для використання із зовнішнім пристроєм ...
Серія пристроїв плавного пуску ASAC складається з двох різних груп - ASAC-0 і ASAC-1. Ці групи мають однакову силову частину, але мають набір функцій. Прилади обох груп мають вбудований контактор, що ...
Серія пристроїв плавного пуску ASAC складається з двох різних груп - ASAC-0 і ASAC-1. Ці групи мають однакову силову частину, але мають набір функцій. Прилади обох груп мають вбудований контактор, що ...
Пристрої плавного пуску використовуються для керування асинхронними електродвигунами, плавного їх пуску та зупинки. Воно дозволяє виключити механічні удари, що є причиною передчасного зношування, зменшити ...
Сторінки
|