Автомати захисту двигуна використовуються для комплексного захисту електродвигунів від струмів короткого замикання, перевантаження та дисбалансу фаз. Вони виконують функції автоматичного вимикача та ...
Управління електродвигуном, номінальний струм 0,3-12 A, 45-63 A, 320 А
Реле теплового захисту (біметалеве реле) відключає трифазні двигуни при перегріві за допомогою вбудованого допоміжного вимикача (1З+1Р) через контактор, наприклад 3RT10. Усередині апаратів три біметалічні ...
Реле теплового захисту (біметалеве реле) відключає трифазні двигуни при перегріві за допомогою вбудованого допоміжного вимикача (1З+1Р) через контактор, наприклад 3RT10. Усередині апаратів три біметалічні ...
Автомати захисту двигуна використовуються для комплексного захисту електродвигунів від струмів короткого замикання, перевантаження та дисбалансу фаз. Вони виконують функції автоматичного вимикача та ...
Автомати захисту двигуна використовуються для комплексного захисту електродвигунів від струмів короткого замикання, перевантаження та дисбалансу фаз. Вони виконують функції автоматичного вимикача та ...
Пускачі TeSys U – це багатофункціональні пристрої комутації та захисту, що забезпечують пуск електродвигунів, а також наступні функції: захист та керування однофазними та трифазними двигунами роз'єднання; ...
Реверсивні пускачі TeSys U це багатофункціональні пристрої комутації та захисту, що забезпечують керування електродвигуном, а також наступні функції:захист та керування однофазними та трифазними двигунами ...
Мережевий фільтр ЕМС суттєво зменшує рівень як індуктивних, так і кондуктивних перешкод. Паразитні струми циркулюють в межах так званої клітини Фарадея через ЕМС-фільтр, не виходячи за її межі. В результаті ...