ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Керамічний резистор моделі WR-750-80 найчастіше використовується як гальмівний резистор для частотника 0.75 кВт для трифазних двигунів 380 В — при виборі слід спиратися ...
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Керамічний резистор моделі WR-750-80 найчастіше використовується як гальмівний резистор для частотника 0.75 кВт для трифазних двигунів 380 В — при виборі слід спиратися ...
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Керамічний резистор моделі SPLC-WR-750-100 найчастіше використовується як гальмівний резистор для частотника 0.75 кВт для трифазних двигунів 380 В — при виборі слід ...
Зовнішні гальмівні резистори дротяні в алюмінієвому корпусі для підключення до частотних перетворювачів для розсіювання надлишкової електроенергії, що виділяється електродвигуном при його швидкому гальмуванні ...
Зовнішні гальмівні резистори дротяні в алюмінієвому корпусі для підключення до частотних перетворювачів для розсіювання надлишкової електроенергії, що виділяється електродвигуном при його швидкому гальмуванні ...
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Керамічний резистор найчастіше використовується як гальмівний резистор для частотника для трифазних двигунів 380 В — при виборі слід спиратися на рекомендовані ...
При гальмуванні асинхронний двигун віддає енергію назад у перетворювач частоти (працює в генераторному режимі) внаслідок чого напруга у ланці постійного струму підвищується. Перетворювач намагається ...
При гальмуванні асинхронний двигун віддає енергію назад у перетворювач частоти (працює в генераторному режимі) внаслідок чого напруга у ланці постійного струму підвищується. Перетворювач намагається ...
Зовнішні гальмівні резистори дротяні в алюмінієвому корпусі для підключення до частотних перетворювачів для розсіювання надлишкової електроенергії, що виділяється електродвигуном при його швидкому гальмуванні ...
При гальмуванні асинхронний двигун віддає енергію назад у перетворювач частоти (працює в генераторному режимі) внаслідок чого напруга у ланці постійного струму підвищується. Перетворювач намагається ...
Тормозні модулі та резистори застосовуються спільно з перетворювачем частоти при швидкому гальмуванні або керуванні механізмами з високою інерцією, для скидання надмірної енергії гальмування з ланки ...
Сторінки
|