Контактори застосовуються для частих комутацій електродвигунів (30-3600 комутацій на годину). На відміну від автоматичних вимикачів, контактори можуть комутувати тільки номінальні струми, вони не призначені ...
Управління електродвигуном, потужність 2,5 кВт
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Керамічний резистор найчастіше використовується як гальмівний резистор для частотника для трифазних двигунів 380 В — при виборі слід спиратися на рекомендовані ...
Алюмінієвий гальмівний резистор– це тип гальмівного резистора, який використовує алюмінієві матеріали для своєї конструкції. Цей тип резистора зазвичай складається з алюмінієвих радіаторів і резистивних ...
При гальмуванні асинхронний двигун віддає енергію назад у перетворювач частоти (працює в генераторному режимі) внаслідок чого напруга у ланці постійного струму підвищується. Перетворювач намагається ...
При гальмуванні асинхронний двигун віддає енергію назад у перетворювач частоти (працює в генераторному режимі) внаслідок чого напруга у ланці постійного струму підвищується. Перетворювач намагається ...
При гальмуванні асинхронний двигун віддає енергію назад у перетворювач частоти (працює в генераторному режимі) внаслідок чого напруга у ланці постійного струму підвищується. Перетворювач намагається ...
При гальмуванні асинхронний двигун віддає енергію назад у перетворювач частоти (працює в генераторному режимі) внаслідок чого напруга у ланці постійного струму підвищується. Перетворювач намагається ...
При гальмуванні асинхронний двигун віддає енергію назад у перетворювач частоти (працює в генераторному режимі) внаслідок чого напруга у ланці постійного струму підвищується. Перетворювач намагається ...
Тормозні модулі та резистори застосовуються спільно з перетворювачем частоти при швидкому гальмуванні або керуванні механізмами з високою інерцією, для скидання надмірної енергії гальмування з ланки ...